کلیه درمان نارسایی بدون دیالیز: این امکان وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در سنتی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید قبول دیالیز یا پیوند کلیه به طولانی شدن طول عمر خود. آیا می توانید تصور کنید که بدون دیالیز اتفاق افتاده است؟ آیا درمان های دیگر را به کمک به آنها را طولانی تر و بهتر زندگی می کنند وجود دارد؟ اجازه دهید یک نگاهی هم.

نارسایی کلیه یک نوع عملکرد است پس از عملکرد کلیه کاهش یافته است، اگر آن را نمی تواند به موقع کنترل شود، آن را به زودی به اورمی توسعه، عملکرد کلیه به تدریج در گذشته از دست خواهد رفت، تبدیل به فشار بدن. بیماران باید چانگ عادات زندگی آنها خواهد بود، طرفداری از مواد غذایی بسیار چند، غذا خوردن بیشتر در سبزیجات برگ سبز و اجتناب از مواد غذایی محرک مانند قهوه، چای، دستگاه گوارش، و ترک سیگار و نوشیدن. شما همچنین باید مواد غذایی کمتر پورین بالا مانند غذاهای دریایی و حیوانات قسمتهای داخلی بخورند. آیا کار می نه، توجه به بقیه، مطمئن شوید که شما می توانید زمان به اندازه کافی برای استراحت کنید. همه آنها می تواند به شما کمک کند تا به تسکین علائم آن، اما می تواند بیماری را درمان نمی کنند. دیالیز یک روش درمان معمول برای درمان این بیماری است، اما آن را تا به بسیاری از عوارض جانبی و بیماران نیاز به آن را برای بقیه عمر خود را. اما بدون آن، بیماران ممکن است بار بیش از حد نیست و تنها چیزی است که با ناامیدی صبر کنید.

خوشبختانه، یک درمان جدید است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده وجود دارد. با کمک آن، بیماران می توانند بهتر و طولانی تر و بدون دیالیز زندگی می کنند. این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست است ، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

اگر سوال دیگری در مورد درمان نارسایی کلیه، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

 

کلیه درمان نارسایی بدون دیالیز: این امکان وجود دارد





:: برچسب‌ها: کلیه درمان نارسایی بدون دیالیز، نارسایی کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: